peggy,s cove via Lunenburg - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu peggy,s cove via Lunenburg - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu

peggy,s cove via Lunenburg

Door: HH

Blijf op de hoogte en volg Hielke

31 Juli 2007 | Canada, Ottawa

Gisteravond kreeft geproefd ,nou nee hoor smaakte niet geweldig ,een beetje als rubber, dus ik proef geen lobster meer.
Vandaag richting Lunenburg ,lijkt nederland wel , verschrikkelijk veel regen onderweg ,dat over ging in mist.
Bezoek aan de haven van Lunenburg ,een museum en een paar oude schepen in de dikke regen bekeken,
Daarna een vette hap en op weg naar peggy,s cove .
Onderweg echt heel dikke mist, zoals wij dat in de herfst kennen.
Echter peggy,s cove maakte veel goed ,het is een vuurtoren op rotsen ,waar de branding met geweld tegenaan slaat
Eecht een geweldige plek .daarna weer richting richting Mount Uniacke, waar we tegen 8 uur vanavond weer aankwamen , na ongeveer 275 km in de auto
waarna gelijk de bbq aanging voor hamburgers.
Morgen gaan we de stad Halifax bekijken.
Veel foto,s zijn reeds gemaakt ,maar het lukt niet vanaf de computer van Cliff deze te uploaden naar deze site,
Cliff heeft een mac pc ,Sue heeft windows , dus ik wil proberen vandaar de foto,s te uploaden
stop er mee, inmiddels 22,15 lokale tijd, en jullie liggen al uren te ronken.

  • 31 Juli 2007 - 10:00

    Jan & Tamara:

    Wel een beetje jammer dat het zo mistig is of niet?
    Maar toch laten jullie de pret niet drukken en doen jullie genoeg nieuwe indrukken op!
    Ben echt benieuwd naar de foto's die jullie tot nu toe hebben gemaakt enne...wen maar aan al die vette snacks want Jan en ik hebben daar ook genoeg van gegeten maar hebben het er ook weer goed afgelopen (houdt alles in balans)!

    Groeten uit halfbewolkte Almere met hier en daar een spettertje regen;)

  • 31 Juli 2007 - 20:00

    Chrisje:

    Nou geen rubber voor mij hoor!! Dan maar n hamburger.
    Wij hebben Laura aan Riky laten zien, die was aan het werk, vond ze heel leuk!!
    Vandaag ook kennis gemaakt met de nieuwe buren, lijken me aardige lui, komen ook uut Steenwiek.

    Jammer van de foto's we wachten erop!

    Owjah.. er is een wonder gebeurd.. het was vandaag droog!!!!!!!!

    Groeties!!!

  • 31 Juli 2007 - 21:11

    Maaike:

    Hi everybody...

    Allles good. Hier wel.lekker droog hier ja,zonning weer krijgen we(eerst maar zien). Dat plaatsje Woodstock ligt toch ook in Canada of ni?
    Nou ik en hippy gaan vant weekend ff naar woodstock, lekker biertje drinken(misschien ook wel 2 of 3 of ...) Hahah.
    En we nemen er natuurlijk ook 1 namens jullie. Is t bier ook trouwens wel te drinken??
    En de fotos zien we vast wel een x.

    Wij wensen jullie vanaf het zonnige Nedeland nog een: Happy holliday.
    (om ff in vaktermen te praten hihih.)

    Many greething from Holland.(Oldemarkt)
    Maaike & Hilbert

    PS: Kan beter engels praten dan schrijven eh.. typen.:p .

  • 01 Augustus 2007 - 17:30

    Henk A.:

    Hoi Hielke,

    Vraagje; je bent naar Lunenburg in Canada geweest, is daar ook zoveel heide als bij ons op de luneburger heide?
    Jullie vermaken je nog wel een beetje hoop ik want we zijn zeer benieuwd naar de sterke verhalen die je ons straks te vertellen hebt. Peggy's cove klinkt anders dan het is begrijp ik nu, dwalen in de mist, autorijden met teilen vol water onderweg, hoge branding die je bijna van de sokken beukt als je te dicht in de buurt komt, Lobster vechten want het is nog mogelijk dat hij van het bord loopt als hij niet goed doorgegaard is, vette happen verslinden waarvan je straks bij terugkomst vele kilo's onherkenbaar bent van aangekomen. Ik houdt op, want ik begin door te slaan denk ik met mijn vrije fantasie.
    Geniet ze nog en tot emails maar weer.


    Guuuuujjjjiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 01 Augustus 2007 - 20:24

    Steenwiek:

    We w88 op meer nieuws.... :P:P:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

Trip to Canada, Nova Scotia and New Brunswick.

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2007

Na veel gezeur ,gaat het toch nog maar deur

19 Augustus 2007

Ijsland

18 Augustus 2007

Annapolis Valley

17 Augustus 2007

Shubenacadie

16 Augustus 2007

Sjoppen
Hielke

Trip to Canada, Nova Scotia and New Brunswick.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 16433

Voorgaande reizen:

28 Juli 2007 - 19 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: