Titanic - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu Titanic - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu

Titanic

Door: HH

Blijf op de hoogte en volg Hielke

30 Juli 2007 | Canada, Ottawa

Vanmorgen om 8 uur canadese tijd weer op ,effe ontbijten ,wafels, lekkere worsten hebben ze hier trouwens,
Daarna met Cliff een wandeling naar het meertje gemaakt van ongeveer 2 kilometer, onderweg begon het behoorlijk te regenen , em was zeiknat toen we weer terug waren.
Cliff een paar klompen gegeven.
Daarna naar de Uniacke Baptist church, kennis gemaakt met enkele mensen daar.
s,Middags een kijkje in dartmouth en halifax gemaakt. de haven gezien ,de macdonald bridge,waar vandaan in WW2 de konvooien naar Europa vertrokken
Shearwater Aviation Museum, met veel oude vliegtuigen. Dus verschikkelijk interesant voor de
dames,lieten ze blijken ook haha
weer een eindje toeren ,en plotseling stonden we op het fairview cementary ,waar de slachtoffers van de Titanic zijn begraven.
Dus we hebben even het graf van Jack Dawson opgezocht, de hoofdrol speler in de film titanic.
Daarna effe tanken...stuk goedkoper dan hier,
Cliff heeft een kreeft gekocht ,ongeveer 2 kilo ,levend. de pan op het vuur ,en daarna de kreeft er in gegooid. het beest protesteerde behoorlijk, houd vast niet van
de sauna.
dus vanavond lobster eten met boter. geen idee of ik het wel lus, we zien wel.

Morgen naar Lunenburg ,terug via de kust naar peggy,s cove lange rit en lange dag,
Zo en nu aan de lobster
Als ik het overleef morgen opnieuw een bericht, en anders.......

Word vervolgd

• 30 Juli 2007 - 06:29

Margreet:

Hoi Hielke,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    En zo te lezen hebben jullie een druk programma af te lopen/rijden.
    Eetsmakelijk in de kreeft!!

gr Margreet

• 30 Juli 2007 - 09:44

Jan & Tamara:

Nou jullie zijn al goed bezig met alles en nog wat aan het bezichtigen: mooi hoor!
    Dat je daar tegen kan, tegen een heftig protesterende kreeft!!!!
    Hopelijk heeft hij wel gesmaakt;)

• 30 Juli 2007 - 19:11

Jola:

nou lekker zo rood ding? Maare plaatsen julie ook nog meer foto's? ben benieuwd groenten daaro!

dikke kuz,

Jolanda

• 30 Juli 2007 - 20:28

C.R.Laura:

noaaauw we zijn wel heel benieuwd hoe die kreeft gesmaakt heeft hoor!
    heb je Chrisjuh's groeten nog aan Jack gegeven? nog een wijntjuh en een biertjuh en dan slapen, nog veel plezier!!