gisteren en vandaag - Reisverslag uit Saint Andrews, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu gisteren en vandaag - Reisverslag uit Saint Andrews, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu

gisteren en vandaag

Door: HH

Blijf op de hoogte en volg Hielke

02 Augustus 2007 | Canada, Saint Andrews

gisteren
Gisteren met Cliff de vestingwerken en de citadel van Halifax bekeken.
veel verdedigings werken rond halifax ,vanwaar de convooien in ww2 richting europa vertrokken.
Maar natuurlijk was hier de duivel ook weer aanwezig , en alles wat we wilden bekijken was in dikke mist gehuld. maar de grote container kranen hebben we gezien , het bovenste stuk ,boven de mist uit.
later op de middag werd het bloedje heet, en trok de mist op.
Daarna met uitgenodigde familie sea showder eten ,nou geloof me, het is mijn laatste keer, maar gelukkig was er chilly , wat echt lekker was.
Daarna even naar de city ,waar ze elke dinsdagavond met grote motoren showrijden, maar inderdaad weer de duivel en er was wel 1 motor te bekennnen.ze waren vertrokken ver voordat wij aankwamen ,maar ach je kan niet alles hebben.

Vanmorgen vroeg vertrokken richting saint Andrews New Brunswick,

lange rit en Sue heeft ons in Salisbury opgepikt.heeft met ons een ritje door Saint john gemaakt.
en we zijn om ongeveer 5 uur geariveerd.
lekker op het terras van haar cottage aan het strand met uitzicht op de USA met een echt moosehead
biertje in de hand.
nou stop er mee, jullie liggen alweer lekker in de meur ,en wij gaan nog even op het strandje kijken.

• 02 Augustus 2007 - 10:33

Henk A.:

Hoi Hielke,

Ik zag in jou verhaaltje dat het bloedje heet werd ineens overdag, nou probeer ik mij voor te stellen dat jij daar in je korte broek rondloopt. Als jij daar nu een foto van wilt laten maken, is mijn inschattingsvermogen daarover ook weer op peil. bedankt al vast.

Nou ouwe reus, geniet ze verder nog.

Guuuuuujjjjiiiieeeeeeeeeeeeee.

• 02 Augustus 2007 - 12:58

Hh:

Zeg Henk A.
    Moet jij niet druk met je kalibratie,s bezig zijn , inplaats van deze onzin te schrijven ?????

• 02 Augustus 2007 - 15:59

Ouwehand:

Jum liekn wel n stel japanezen met die camera's om de nekke :P:P

• 03 Augustus 2007 - 09:47

Jan & Tamara:

Ondanks de dikke mist zien jullie toch nog veel nieuwe dingen: leuk hoor!!!
    We krijgen alweer helemaal de kriebels om weer een rondreis te maken;)

• 07 Augustus 2007 - 11:15

Bart:

De foto's zijn duidelijk. maar het leesgedeelte is he;laas niet zo goed te volgen. Dat zal wel liggen aan de groene schtergrond.
    Bedankt hoe dan ook en nog veel plezier.