Sjoppen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu Sjoppen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu

Sjoppen

Door: HH

Blijf op de hoogte en volg Hielke

16 Augustus 2007 | Canada, Ottawa

Woensdag middag samen met Cliff zijn dochter en schoonzoon van het vliegveld gehaald, die een reis van 3 weken door europa hadden gemaakt.

De lady,s hebben we in Dartmouth afgezet waar ze gingen shoppen in een groot winkelcentrum.waarna wij naar de airport gingen
Betalen gaat heel gemakkelijk hier, je geeft je credit card af , en je tekent de bon en alles is voor elkaar.
( Alleen ik zal wel een attack krijgen ,als bij mij in nederland de rekening binnen rolt.)
De vrouwen hier, hebben geen gat in de hand ,nee het is meer een put, en dan nog bodemloos ook.

Vanavond uitgenoding bij George en Linda ,de zus van Cliff for dinner.
En je gelooft het niet ,maar ik heb na 30 jaar weer eens knolletjes gegeten heerlijk , eten ze hier geregeld.
Maar de moderne Nederlandse huisvrouw houd niet van veevoer, maar het is echt heerlijk.evenals de worteltaart die geserveerd werd, echter 50 jaar te laat, anders had ik nu geen bril gehad.

Morgen en vrijdag nog een drukke dag, en zaterdag weer koffers pakken.
Zit nu al te bedenken ,wat voor problemen ik nu weer met de douane krijg.
Op de heenreis in halifax enige problemen gehad met de hoeveelheid tabak en ander spul wat ik bij me had.
Maar de douane was heel begripvol .toen ik vertelde dat optellen niet mijn sterkste vakop school was, en toen ik een invoer document voor de te in te voeren tulpebollen liet zien ,was alles in kannen en kruiken.

DIENSTMEDEDELING:
Trouwens wil diegene (of steenwiek) die een oogje in het zeil houd in mijn huis ,zaterdag middag het krat bier dat in de garage staat, even in de koelkast zetten!!!!!
Kan ik nog even afkoelen van de lange reis ,om daarna voor 24 uur onder het zeil te gaan. want het word een lange trip back home

word vervolgd

  • 16 Augustus 2007 - 10:16

    Hahhahahha:

    hahahahahahahahahahaha

  • 16 Augustus 2007 - 10:20

    Jolanda:

    ha ha..

  • 16 Augustus 2007 - 19:48

    Makkie:

    Kheb de meeste verhalen gelezen en jullie hebben wat meegemaakt las ik.
    Mooi man, leuke verhalen.

    Spreek jullie binnenkort wel, groeten Marco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

Trip to Canada, Nova Scotia and New Brunswick.

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2007

Na veel gezeur ,gaat het toch nog maar deur

19 Augustus 2007

Ijsland

18 Augustus 2007

Annapolis Valley

17 Augustus 2007

Shubenacadie

16 Augustus 2007

Sjoppen
Hielke

Trip to Canada, Nova Scotia and New Brunswick.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 16435

Voorgaande reizen:

28 Juli 2007 - 19 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: