Zeer enerverende dag - Reisverslag uit Saint Andrews, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu Zeer enerverende dag - Reisverslag uit Saint Andrews, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu

Zeer enerverende dag

Door: HH

Blijf op de hoogte en volg Hielke

10 Augustus 2007 | Canada, Saint Andrews

Zeer enerverende dag

Woensdagavond kampvuurtje gemaakt nadat het droog was geworden na al die regen
Ook met Sue een roeiboot tochtje bij hoog tij gemaakt. Erg leuk met een glad zeetje.
Daarna een kampvuurtje gemaakt ,en de buren van beide kanten werden ook uitgenodigd.
Buurman 1 is plastisch chirurg en de andere buurman advocaat ,zodat ik weer eens op niveau kon mee praten.
Erg veel geleerd die lui ,en ze hebben zelf Nederland gezien ,vanaf Schiphol weliswaar. Maar ze zijn toch in Nederland geweest.
Trouwens de goudkust hier, alle buren hebben een academische opleiding.
Was erg gezellig , en ineens was Johan met 1 van de buurjongens vertrokken ,en natuurlijk zaten zij weer op een party hier in de buurt. waar weer geen cola werd gedronken.
Maar erg laat is het niet echt geworden ,want we hadden weer een drukke dag voor de boeg, en Sue moest haar B&B de volgende morgen gereed maken voor nieuwe gasten ,en Cliff en June zouden de volgende morgen deze kant op komen ,en overnachten ,en ons vrijdag morgen weer mee terug nemen naar Mount Uniacke.
We hadden geen idee ,wat ons de volgende morgen boven het hoofd zou hangen.

Ik maak jullie een beetje nieuwsgierig , want er is vandaag zoveel gebeurd, en dit is niet in 5 minuten verteld ,dus ik doe morgen onderweg een poging om dit tijdens de autorit te kunnen opschrijven.
Dus dit verhaal word niet voor morgenavond om een uur of 9 plaatselijke tijd gepubliceerd.
Ik heb begrepen dat sommige mensen problemen met de groene achtergrond kleur hebben, dus ik heb de achtergrond zwart/wit gemaakt , en hoop dat de lees problemen voorbij zijn.

Dus deze page word enkele keren ge update morgen.
Salutum

• 10 Augustus 2007 - 15:29

Siebrand:

hallo fam Hiemstra en co:P
    beetje leuk daarzow??
    volgens mij wel aan de foto;s te zien
    die foto van Johan en die ouwe baas met de klompen vind ik t mooist:P

veel plezier daar nog in amerika, en ga maar lekker de Hollandse boer uit hangen:P;)

(K):P
    Hipsie

• 10 Augustus 2007 - 20:46

Hans Vrind:

jou kennende zul je wel lekker gegeten hebben bij de bbq,maar pas op met vuur,maar och die chirurg kan je altijd weer opknappen,en die advocaat , hou die maar te vriend want ja tis toch .....canada. fijne dag morgen groeten Hans.v

• 11 Augustus 2007 - 09:19

Chrisje:

Wat verstaan zij onder buren????????? 100 km verderop ofzo??