WE ZIJN ER - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu WE ZIJN ER - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hielke - WaarBenJij.nu

WE ZIJN ER

Door: HH

Blijf op de hoogte en volg Hielke

28 Juli 2007 | Canada, Ottawa

OM PRECIES 02.46 ZIJN WE IN EEN MISTIG EN ZEER WARM HALIFAX GELAND,NA WAT PERIKELEN MET DE DOUANE ZIJN WE DOOR DE EXIT GATE GEGAAN , WAAR CLIFF EN JUNE ONS OPWACHTEN,EVEN GEZELLIG KENNIS GEMAAKT, IN DE TOYOTA MET AUTOMAAT GESTAPT, EN NAAR MOUNT UNIACKE GEREDEN,
WE NEMEN NOG EEN BAKKIE KOFFIE, EN WILLEN WAT GAAN SLAPEN , TIJD IS NU 04.31 EN LOCAAL TIME 11.30PM.
MORGEN EEN VLUG UITSTAPJE NAAT HALIFAX EN DARTMOUTH, MAANDAG LUNENBURG EN PEGGY,S COVE
ZO GENOEG TE DOEN
GOOD NIGHT

• 29 Juli 2007 - 04:39

Ouwehand:

Goeiemorgen vanuit een regenachtig nederland!!
    Blijdat jullie goed aangekomen zijn! Lijkt me heel wat hoor dat vliegen! En al die vertraging.. bah! Hoop dat je nog een aansteker hebt gevonden haha.
    Nou ga weer slapen, Laura heeft weer gedronken haha.
    Groetjes van ons!

• 29 Juli 2007 - 07:51

Henk A:

Goedemorgen,
    waarschijnlijk slapen julie nog nu ik dit emailtje tik, maar het slapen is jullie van harte gegunt na dit reisje. Fijn dat jullie goed zijn overgekomen. Is het een beetje meegevallen het vliegen?
    Wat voor trubles had je bij de douane, toch niet over sigaretten/shag, aansteker, enz.? Dat zijn eerste levensbehoeftes, daar kunnen ze niet over zeuren lijkt mij zo.

Tot emails maar weer.

• 29 Juli 2007 - 13:59

Hans En Christa:

fijn dat jullie veilig aangekomen zijn op wat strubbelingen na,hopelijk niet al te vermoeid vandaag weer een leuke dag gewenst tot mailllesss

• 29 Juli 2007 - 14:44

Koos:

Welkom on ons Canada, hoe vind je het? De douane hier is wat anders dan in Europe. Je staat meestal 1 uur in de rij om te wachten dat je aan de beurt ben. Het is een zeer mooi gebied waar jullie zitten. geniet er maar van. Hoor je nog. by for now Koos&Ilonka

• 29 Juli 2007 - 20:08

Johan:

He hello,

Nog onwenningsverschijnselen gehad tijdens de lange vlucht(grapje!).
    Ik hoop dat jullie een mooie tijd hebben.

Groet'n

Johan,Klaasje en Julian

• 30 Juli 2007 - 09:29

Jan & Tamara:

Hoe hebben jullie de reis naar Canada ervaren? Je merkt er toch niet gek veel van dat je door de lucht vliegt en je krijgt lekker te eten en je wordt vermaakt met films;)
    Jullie zullen wel doodmoe zijn maar dat gaat echt gauw weer over. Gewoon aan hun tijden houden en dan gaat alles weer goed!
    Geniet ervan en leer de mensen/omgeving goed kennen.

• 30 Juli 2007 - 14:50

Jo Met De Banjo:

Hey familie,

Nou mooi dat julie goed aan zijn gekomen. Hier ook alles best, alleen vies goor kut weer.. maar goed dat zijn we inmiddels wel gewend.
    Nou ik zal de site nog es ff goed door lezen en ik bericht julie wel es weer!!

Groetjes,

Jolanda