Lijkt de NS wel - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Hielke - WaarBenJij.nu Lijkt de NS wel - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Hielke - WaarBenJij.nu

Lijkt de NS wel

Door: HH

Blijf op de hoogte en volg Hielke

28 Juli 2007 | IJsland, Keflavik

Lijkt de NS wel, eerst vertraging in Amsterdam ,en nu op dit moment 20.24 Ned tijd zitten we weer met een vertraging, vliegtuig vertrekt geloof ik 20.20 ijslandse tijd. dus we zitten hier te wachten, effe shaggie doen ,maar we hebben geen aansteker..hebben die jongetjes van de douane ons afgepikt..haha...dus wachten of er toevallig iemand lang komt met zo,s aansteker.
mooi land trouwens....groen.....veel hoge bulten...klein vliegveld...erg rustig een verademing bij schiphol...
De landing hier was behoorlijk heftig , met een rotvaart naar beneden...en ik heb al hoogte vrees... Cliff inmiddels gemaild dat we wat later komen...draadloos internet hier...doet me aan vroegere dagen denken...toen je het draadlose van iemand in de buurt nog kon kraken..haha...hou jullie op de hoogte...hoop trouwens wel dat we straks weer wat te bikken krijgen..geen ijslands geld bij ons om hier wat te kopen...en in euro,s betalen kan misschien ook...maar hun engels versta ik slecht...dus laat maar.....

• 28 Juli 2007 - 18:44

Henk A:

Hielke,

je boft maar met zo'n extra lange rookpauze, langer dan verwacht dus. Goede reis verder en heel veel plezier in Canada.

• 28 Juli 2007 - 20:16

Koos:

Hi. Ik zie het al. hopelijk geen stress. Kon je niet volgen op de vluchtgegevens. zal wel aan mij liggen. had weinig tijd.
    lekker op een eiland zitten. hoor het wel wanneer je hier aankomt ergen 3000km verderop. Koos, Canada

• 28 Juli 2007 - 21:50

Jan & Tamara:

Je zult zien dat het nooit zo gaat als je gedacht hebt maar gelukkig zijn jullie heelhuids aangekomen in IJsland en daar gaat het eigenlijk om.
    We hopen dat jullie verder nog een goede reis hebben gehad en zijn benieuwd naar jullie eerste indruk!

Groetjes uit Almere